Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 72, Skoldags!

Tid: 21:47
Datum: 5 december


Hej hej!
Siter just nu & lyssnar på Beyoncé - I wish a boy & snackar med några på msn. Annars så kollade jag precis på idol 2008, gud så spännande det är nu, det är ju bara 3 kvar, Alice, Kevin & Robin. Jag hoppas att att Robin åker ikväll, men jag tror det är  Alice som åker ikväll, synd som fan! vill att Kevin & Alice ska tävla mott varandra om exakt en vecka, då det är final. SHIT, vad fort tiden har gått men men, återstår atts om 40 min :D håller tummarna (a).

Vad har malin sysslat med idag då? jo var i skolan till 13.00 sen så mötte jag syster vid eneby centrum, för att vi skulle dra till maxi, egentligen så var det planerat att vi skulle promenera dit, och att pappa skulle hämta oss sen. Men vart att vi tog bussen ner till resecentrum för att sedan ta 117, eftersom det regnade vilket var synd. Men Anna hittade några julklappar ändo :) skönt att jag är klar med alla julklappar för i år (A)

men nu ska jag kila, skönt med helg iallafall :)
Puss!





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?