Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

H.E.L.G



Hellu.

Siter här och har allmämt tråkigt, funderar på att spela lite sims snart innan jag går & lägger mig.
Är något trött, men tror det pga att det börjar bli mörkare ute, vi har vänt mot mörkare tider,  det är ju iofs mysigt.
Annars så var Johan & Anna här (: trevligt med lite sällskap (: <3
MAMMA ÄR JU HOS MORMOR & MORFAR UPPE I LUDVIKA, hon kommer hem imorgon kväll.
Så är bara jag & far hemma bara. Annars idag så har jag inte gjort ett skit. Höll syster sällskap när hon spelade the sims (: älskade syster! egentligen så vill jag vara ute & festa & ha KUL som ngra veckor sen, nu känns allt meningslöst,
känns som allt är slut!, VAD GÖR JAG FÖR FEL? känns som mina vänner gått bort för mig :/ hoppas att inte är så!!
Blir rädd för tanken!

men nu ska jag inte dela med er mina bekymmer för er läsare!
ALLA HAR VÄL SINA TANKAR & FUNDERINGAR ELLER?





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?