Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 7, Skoldags!



Hellu.

Sitter här vid mammas data och snackar med Macke, Ems & Tess över msn, och lyssnar på Cilla & Totte - Totte i paketet, haha första gången jag fick höra den var hemma hos Björna på en förfest :D haha men men. Satt precis & åt mammas goda tonfiskröra :D med bröd, MUMS!! älskar det där, ska ha med det imorgon tror jag, ska ju till badhuset o grejer (: ska gymma ^^ skönt!! hoppas min träningsverk från igår har gått bort då (: annars idag så har jag ju vart i skolan. Slutade med idrott, hade brännboll, inte det roligaste precis. Har fått en sån stor blåsa på hälen :/ förstår inte hur jag alltid får blåsor :S men men. Efter skolan så träffade jag Beckys, & hon hade även med sig Emelie, kul (: vi gick o fikade på Coffie house, trevligt. Sen så gick vi till BC o spelade biljard :D kul, förutom att man är usel på det. ^^ ¨
Jag vann med 2-1, spelade det ungefär en tim, då gick vi till donkan, & käkade. NOT GOOD!


men nu ska jag gå
pouss!

vilket jävla regnväder! :S
vill ha sommar!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?