Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

Dag 55, Sommarlov!



DÅLIG UPPDATERING, i know
Fy på mig!


Gör inte så mycket just nu,  lr jo hungrar ihjäl mig. Pappa har beställt pizza  :) maten krm snart :D mums! men onyttigt som fan :/ men men, sånt är livet. Annars så gör jag inte så mkt, är allmänt seg & trött. Inte sovit så mycket inatt. Kom hem halv 4. Var hemma hos Gyllemo med Emma, Matilda & Jossan, sen så kom syster & Sofie (: var väl bara vi som var tjejer andra var killar. Kanske var 17 killar & sex tjejer :) haha! kom dit ungefär vid kvart i tio, skulle fixa öl åt Emma först i marielund. Innan det så var vi hemma hos Matilda & gjorde iordning oss, & jag hämtade mitt hands free som jag glömde där i fredags. Men innan det så var jag & Emmma på stan, vi köpte ett varsitt plagg från Newyourker, köpte en t-shirt för 50 kr :) svin billigt :D sen så gick vi in på mc o käkade där :) mums!! (svollon)

men men, ananrs så har det inte hänt så mkt...
Bilderna ifrån mobilen är kalas bra :) j'tte bra bilder blir det, tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder ifrån gårdagen
& lite ifrån morängen och hos matilda.


men nu ska jag dra skriver imorgon, de lovar jag!






















Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?