Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 080426 Lördag



 - Hej                                -^.^-


Gör nte så mycket just nu, funderar på vad kan göra ikväll. Är rätt så segt och bara vara hemma en lördags kväll. Kanske ska träffa Matilda senare. Men vill veta vad man kan göra först innan man bestämmer. Skulle vilja vara ute och ungås med massor av folk :) annars idag så har jag bakat en äppelkaka :) vart skit god (A) men trodde den skulle misslyckas. Eftersom jag tyckte smeten var så konstig vart typ as många små klumpar av margarinet. Men annars så har jag inte gjort så mycket.


- Igår kväll vart lyckad till slut :) var hemma först och kollade på talang och svullade i mig pringels :D sen så vid 23:00 elva så drog jag till Öb - till Emma hon var ju på den där maskeradfesten :) kul! trodde inte att skulle bli bjuden. Så fort jag kom dit så gick jag in till toan och ritade morrhår på mig :D haha, skulle försöka se ut som en katt :P var kul & träffa, AnnaBrohman, Natha, Natta, m.m . Kul att träffa Natha för en gångs skull :D sist vi festade så var det ju hemma hos henne i lagerlunda på den där grillfesten :O förstår inte att tiden går så jäkla snabbt. Men det var kul :) hon var ju utklädd till  en pirat och de andra var utklädda till  vampyr, pippi långstrump m.m

men nu ska jag dra, kiss and bye!


image64
 -  De tuffa kissarna ;D


image68
Jag & Emma,
vi är ju sååå söta så


image69
Jag, Johan & nån mer tjej =)

image70
Folk




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?