Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 181124 - long time!


  1.  
 
 
 
 
 
Hej bloggen!
set var ett tag sedan man skrev här, har inte hagt någon lust att skriva. Men har faktiskt inye hänt så mycket. För två veckor sedan vat jag o familjen på kryssning till Helsingfors vilket var trevligt förutom att Alice blev sjuk så hon o nöjd fick stanna hemma <3
 
 
 
 
förra helgen så träffade jag Niclas och åt pizza o kollade på idol :) på lördagen så drog jag hem till Patricia o lagade lövbiff med klyftpotatis 😍 Sen kom Alex o vi spelade monopol. 
   
 
 
Söndagen så hade vi middag hos syster I Ljusfors.
   
 
 
 
 
och den här helgen så var jag på fest hos Alex med Patricia, Louis, Alex Jerry Alex SEn drog vi till Hugo :)
 
 
 


- 181107 - Varm smörgåstårta

 
23:10
- Godkväll!
 Ikv har jag haft Diia på besök. Vi lagade varm smörgåstårta 😍 gott! Första gången hon var i min nya lägenhet. 
 
 
Visadd även heNe gamla bilder från gymnasietiden ❤️ Miss miss!
 
 
Även kollat på tinas live idag som varje dag 😍😂
 
 
 


- 181104 - Halloween

 
 
15:01
t5 +
 
hej bloggen!
idag är det första inlägget av den här månaden jag skriver. Idag är jag väldigt trött o seg var medbjuden av Patricia att dra på fest igår hos hennes vän Alex med hans vänner. 
 
Det var väldigt kul och trevligt vi spelade parkleken o något annat spel. sen drog vi ner till puls, asså puls...det var hundra år sen jag var där... man kände ju sig gammal alltså 😩
 
 
 
 
idag är jag hemma hos föräldrarna o myser 😍
Ätit dillkött och myst med Alice 😍