Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 170929 - Namngivelse! ❤️❤️

 
 
 Varit på namngivelse idag för Alice!!
 
 
 
 


- 170929 - transportstyrelsen

 
 
 
Haft idolmys med Jocke idag :)


- 170928 - bokat tid!

Bokat tid hos optikern nu för körkort 🌳
 
 
 
 


- 170927 -

 
 
 
Fick mysa med älskade Alice imorse ❤️😍


- 170926 - Syster

 
 
 


- 170925

 
 
 
 


- 170924 - Djäkneberget!

 
- Varit på dollarstore med Jocke i Västerås!
Köpte sex stycken av dessa och sen köpte jag två muggar som jag köpte sist när vi var i Skärholmen 😍
 
- Sen åkte vi till mormor med hela familjen,idag fick mormor träffa Emelie ❤️
 
- Sen åkte vi till Djäkneberget och upplevde ganla minnen o fika!
 
- sen åkte vi hem till morfar och åt mat och umgicks sen åkte vi hem till Norrköping!
Bästa med att sova hos morfar är att jag får sova. I min älskade säng ❤️
 
Dagens mat och kalorier 😂
Slarvat jätte mycket i helgen så imorgon förväntar jag mig att väga 88 kg! men om en vecka drar jag igång min sockerfria månad igång igen ska bli såå skönt! #skamdensomgersig!
 
 
 
 


- 170923 - västerås

 
 
 


- 170922 - Nyköping!

Fredagsmys ikväll med älskling! ❤️


- 170921 - Diia

 
 
 
Idag har jag varit på stan med Diia, åt på Istanbul och gick affärer. köpte en ny mascara! 
 
 


- 170920 - Rainyday

 
 
 


- 170919

 
 
 


- 170918

 
 
Visste att jag skulle gå upp ett kilo efter helgens festligheter! 
 
 
Hämtade ut dessa på posten idag en dop present till Alice!! ❤️❤️


- 170917 - Kevin 8år!

 
 
 
 


- 170916 - 40årkalas!!

 
 
 
Ikväll har jag spelat the sims😍
Innan det var jag och Jocke hos baggarna för att fira Linda som fyller 40 på tisdag! Mycket folk 🎂🎈🎁


- 170915 - 26årskalas!

 
 
 
 Redo för 26års kalas! 🎂🍷
 
 
 


- 170914 - jämförelse!

 
 
07:25
 
tog en bild på mig för en stund sedan för att se om det är något skillnad sen 23 augusti och jag tycker faktiskt det 👌
 
Idag har jag och mamma fixat födelsedagspresent till Kevin :)


- 170913 - Fruktsallad!

 
 
 
Ikväll fick det bli fruktsallaD med mild vaniljkvarg med oboy pulver ✨
 
 
 


- 170912 -

 
 
 
Börjar bli höst nu! 🍁🍂
 
 


- 170911 - 87,1

 
 
 


- 170910 - Alicemys 😍

 
 Idag flyttade sig Alice från mage till rygg 👏👏
 
- Söndag!
 
idag började dagen med Alice mys i vardagsrummet, Anna och Johan sov här idag ❤️ Underbar stung med en pratglad tjej!
 
 
 
sen blev det frukost med familjen sen så drog jag och Jocke till citygros och handlade! Nu kom Johan och Nalin och Emelie :) blir lite fika!  
 
 


- 190909 - Lördagsmys!

 
 
  
Är med mosters älskling denna lördag o väntan på Jocke ska komma 😍😌 då blir det varma mackor! 
 
 


- 170908 - Helg!

 
 
 
 


- 170907 - ont i halsen

 


- 170906 - Ost o kex!

 
 
 
 Idag har jag jobbat till 14 sen drog jag till stan och köpte sallad o annan mat och sen köpte jag present till Elina :)  sen på kvällen drog jag o föräldrarna till Anna o Johan 
 
och 2 dumle!


- 170905 - 3 kolor!

 
 
 
 
 
matväg:
2 tuggor av en maggan slize och lite bea Sås!
 
 
 
 


- 170904 - Vänt nu!

    
 
 
- 3,6 kilo 👏 
Kul att det har vänt nu, men är långt ifrån nöjd! mitt mål är 65 kilo som jag alltid har haft som mål! #skamdensomgersig! 
 
Idag har det regnat hela dagen o gör fortfarande :( nu är det höst! 🍁🍂🍃
 
 
 + lite rostat lök ca 2 dl! + några klunkar Cola, tre klunkar! 


- 170903 - Gallstensanfall! 😢

 
Idag har jag verkligen haft en dålig dag. Jag och Jocke låg och kollade på film och då fick jag gallstensanfall hade så ont så jag spydde och grät 😢 Tur aTT det hjälpte med medicinen jag hade! 
 
 
 
 
 


- 170902 - Skärholmen

 
 Idag har jag O Jocke varit i skärholmen i shoppat väska, Linné sen drog vi på Ikea o även doarstore köpte pads, rullon o fyra muggar 👜
 
 
 
 
 


- 170109 - sockerfridag 24

 
 Är i nyköping hos älsk