Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 170228 - Bortbjuden

 
 
TISDAG:
 
 ° gick till jobbet
° varit på stan
° blivit bortbjuden på resturang av Angelica, Sebbe, Sandra på Lionbar
 
Dagens mat:
 
FRUKOST:
 
Lunch:
 
 
Middag:
 
 
 


- 170227 - Måndag

 
 
Frukost:
Nutrilett 
 
Lunch:
 
Middag:
 
 
Fika:
 


- 170226 - Söndag

 
 
Idsg har vi tagit det lungt o glott på skilda värdar 
 
Mat idag:
 
BRUCNH:
 
Mellanmål:
 
Plus risofrutti plus "luffare" + en halv semla. 
 
INTE KUNNAT ÄTA NÅGOT pga uppkördhet. :/
 
 


- 170226 - Lördag

 
 
Då var jag och jocke hos baggarna o åt mat o kolla mello.
 
Brunch:
 
Sött:
 
Middag:
 
 
 
 


- 170224 - Fredag

 
 
Frukost:
 
Lunch:
 
Middag:
 
 
 
 
 
 


- 170223

 
 
Frukost:
Nutrilett 
 
Lunch:
 
Middag:
 


- 170222 - Med Jobb!

 
Idag blev jag anställd på pizza hut!!! 💰 
 
Äntligen nytt jobb efter flera år på donken att det skulle ta så många år för att få ett nytt..tack att ab finns!
 
Dagens mat:
 
Frukost:
Nutrilett 
 
Mellanmål:
Apelsin klyftor 
 
Lunch:
 
Middag:
 
 
Chocklad


- 170222

 
 
 
T.R.Ö.T.T T.J.E.J!
Idag har det varit mycket på jobbet. Är ju sportlov.
 
Dagens mat:
 
Nutrilett
 
Mellanmål:
Apelsin klyftor 
 
Lunch:
 
 
Middag:
 


- 170220

 
 
 
Måndag:
 
- Frukost
Nutrilett shake
 
Lunch:
 
Mellanmål:
Två pizza slize
 
Middag:
Donken 😥


- 170219 - Våfflor

 
 
°•● Söndag
 
Ikväll så har syskonen varit här och ätit o pratat ☆
 
 
DAGENS MAT
 
Frukost:
Chips o dipp från igår 🙈
 
Lunch:
 
 
Middag:
 
 
 
 


- 170218 - 28fest

 
 
 
Lördag mat:
 
FRUKOST:
Nutrilett shake
 
LUNCH
 
 
MIDDAG
 
 
SNACKS:
 
 
 


- 170217

 
 
Frukost:
Nutrilett 
 
Lunch:
Sallad från ica
 
Middag 
Kött o sallad


- 170217

 
 
Frukost:
 
lunch:
 


- 170215

 
 
Dagens mat:
 
Nutrilett
 
 


- 170214 - 28år

 
 
 
 


- 170210

 
 
 
Dagens mat:
 
Frukost:
 
 
Middag:
 


- 170211 - Nyköping

 
 
Ska snart till stan med Jocke för att kolla lite. Ikväll blir det mellomys hos svägerskan.
 
- Brunch/
 
Miďdag:
 
Fika/snacks:
 
 


- 170209

 
 
 
Dagens mat:
 
Frukost:
Gröt × bär
 
Lunch:
 
Middag:
Donken
 


- 170208

 
 
 
 
 
Food of the day
 
Frukost:
Nutrilett 
 
Lunch:
 
Mellanmål:
En pizza slize
 
Middag:
 
 2 Marabou rader 
 


- 170207

 
 
Ikväll så har jag, sandra o Angelica käkat på "combo" och sen drog vi till hugon o spelade musik quiz.
 
Dagens mat
 
Frukost:
Nutrilett 
 
Lunch:
 
Middag:
 


- 170206 - måndag

 
 
20:53
Hello!
 
Har inget och skriva om så nu tänkte jag skriva ner dagens mat.
 
Frukost:
Nutrilett 
 
Mellanmål:
Banan 
 
Lunch:
 
Middag:
Plus kyckligröra o macka 
 
 


- 170205 -

 
 
 
 
 
22:01
- Godkväll!
 
Nu sitter jag i mitt rum efter at ha varit inne i badrummet, tvättat bort sminket o borstat tänderna osv..
ikväll så har johan, anna o deras hundar varit här, Mimmi är så himla söt o busig. Annars ikväll så har jag o Jocke varit på stan och handlat lite, eller jag rättare sagt.
 
¨Jag köpte underkläder på lindex, svart bh o trosor, sen leggins dom andra som jag hade hade gått hål i så var bar att kasta dom. Sen lunchade vi. gottt! nej nu ska jag bara lägga in "dagens mat" sen sova, praktik imorgon igen.
 
 
Frukost:
Gröt med blåbär o banan
 
 
 
Lunch:
Mellan kyckling meny på Istanbul kebab
 
 
Middag:
Kött, o potatisgratäng
 
 
 
 
 


- 170204 - Tjej kväll

 
Hej!
Ikväll blir det tjej kväll hos en tjej som heter Sandra :)
Annars idag så har jag & Jocke gått promenad med Leia runt lillsjön 😍 
 
 
 
Gårdagens mat:
 
Frukost:
Shake
 
Lunch
 
 
Middag:
 
 
 Dagensmat:
 
Frukost:
 
Lunch:
 
Middag:
 
 
 


- 170202 -

 
 
Ikväll så har syskonen varit hemma hos oss, vi åt pizza o myste med Mimmi 😍
 
Dagens mat:
 
Frukost:
Kvarg
 
LUNCH: 
 
 
Middag:
 
 
 Efterrätt:
 
 
 


- 170201 -

 
21:48
- Godkväl!
Idag har jag varit hos tandläkaren för att kolla till min visdomstand, det var som jag trodde. Inflammation. Så efter jobbet så drog jag till apoteket.
 
 
 
 
Dagens mat:
 
Frukost:
Kvarg
 
Lunch:
Bologones 
 
Mellanmål:
Två pizza slize
 
Middag: