Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

160630 - Bråvalla

- Igår smygstartade vi, jag Elina o Dennis. Blir påt igen senare ❤


160628 - ny oufit

Var på maxi förut med mamma och fick dessa av henne 😍 kläderna är köpta på Cubus. 


- 160627 - Hundvakt & System!

 Idag så har jag varit hundvakt åt Leia <3 vi gick runt skroten hon jag. Fina hundjäkel. Sen i eftermiddag så åkte jag ner på stan för att träffa Elina. Vi drog till systemet och fixade inför bråvallafestival. PARTYBARTY!
 
 
 


- 160626 NYKÖPING ☆

- Idag så har jag varit i Nyköping hos Jocke :) vi åt på en jätte god resturang som hette Rhodos. Blev en kebabtallrik. S


160625 - Härlig kväll ♡

- Vilken härlig kväll 😘😍
 


- 160625 - Lördag ☆

 Kom nyss hem från en promenad runt skroten i solskene. Nu har dom börjat förbereda inför Bråvalla fesrival 👏 på onsdag börjar det 😀


- 160625 - En hel ok dag

- Trevlig kväll hemma hos Angelica med Fredrik, Angelica, Elina, Hampus (och Jimmy)  badat, grillat o spelat kort var det vi gjorde. Dock mindre kul med huvudvärk 😐 nu ska jag lägga mig o vila huvudet. 👍 natti!


- 160624 - Midsommar ♡

- Glad midsommar! snart ska jag dra till Angelica i Lagerlunda för lite midsommar firande där. ☆ som vanligt är det molnigt men 25 grader varmt. :)


- 160623 - Snapchat ♡

- När man lär dom äldre snapchat ;) haha trevlig kväll 


- 160623 - Morfar o altanmys

- Sitter just nu på altanen med mamma, Anna, Johan och morfar :) morfar ska vara här till söndag. MOFFA ☆ sen är Leia o Lady här. Mys ♡


- 160622 - Tårta °•○

- Trevligt kalas och jätte god tårta dom bjöd på ♡


- 160622 - Kalas ikv!

 - Idag har jag rensat i rabatten. Vilken skillnad det blev ☆ fint. Har fått lite träningsvärk på köpet. Nu ska vi snart till Syster o Johan. För Johan fyller år idag :)


- 160620 - PICKNICK ♧

 - Denna eftermiddag har spenderat i Gransjönäs i Åby med Jocke. Trevlig kväll ◇


- 160617 - Bakdag nr 2

 
- Tre bilder från nuet. EFTERSOM pajen jag gjorde igår var makalöst god så bad mamma mig och baka en till som hon ska ta med till morfar, hoppas han tycker om den 😆


- 160616- bakning o mys ☆

Bakning & mys :)


- 160615 - BILDER SÄGER ALLT!

 
 
Mina dagar i bilder
 
 


- 160614 - Landetmys & promenad!

Tid: 18:58
Temperatur ute: +19
 
 
 
 
Hellu!
Här var det ett tag sedan jag skrev ser jag. Men har inte haft någon ork att skriva. Men nu är jag här och uppdatera lite vad jag har sysslat med dom kommande dagarnaa, igår var jag och körde minigolf med Kleve, Angelica, Elina, Viktor & Fredrik i folkparken. Jag slog mitt personliga rekord, HEJJA! förra veckan när vi spelade så låg jag på 48 poäng och igår 42, framsteg!
 
 
 
Sen idag så har jag varit på landet med mamma o Leia på förmiddagen var trevligt. Jag o mamma satt nere på plattan och körde fia med knuff =) sen lunchade vi även där. Sen har vi inte gjort så mycket, jag kom precis hem efter en timmespromenad i Norrköpingsstad. Hurtig ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


- 160607 - Parkhäng, golf & trägårn

 
 
 
-Hej bloggen!
Idag så har jag hängt i folkparken med Angelica & Kleve. Vi åt mat/glass på Sibylla sen satte vi oss nere i gräset i folkparken i solen. Sen efter nån timme så gick vi till äventyrsgolfen som låg några meter ifrån där vi satt. Det gick faktiskt bra för alla. Kleve fick 44, Angelica 45 och jag 48, så vi var nära.
 
Sen så gick vi till trägårn runt 17 tog oss två cider och käkade lite. Sen kom även Elina en stund också, det var verkligen trevligt! Får passa på när väderguden bjuder oss på sol. För till helgen kommer det bli sämre. BUHU! märks dock att man har varit ute i solen hela dagen lång, vätskebrist och huvudvärk :/
 
- Blir att lägga sig tidigt idag tror jag allt =)
 
 
 
 
 
 
 


- 16-06-06 - Sveriges Nationaldag!

 
 
Min vecka i bilder: