Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

141014 - BabYme!

 
 
Sitter på pappas data nu och fick nyss syn på detta. Jag som bebis. Vilken go liten tjej jag var :) tänk va livet går fort. REDAN 25 år gammal. Livet är som bäst när man är barn då man inte hade några bekymmer & ansvar.  När man var liten var allt så kul <3


141014 - 5 kilo left!!

(seg tjej)
 
- Hellu bloggen!
Nu har jag precis kommit ut ur en härlig dusch efter att ha vart ute och gått i ca 50 minuter. Duktig tjej. Börjar få tillbaka min motivation igen, Nu ska jag ner till 70 så är det bara (5kilo) kvar. Då jag jag kommit till mitt delmål. Snart ska jag fixa lite i lägenheten. Sen blir det att laga lite mat därefter blir det att gå hem till föräldrarna o tvätta. Nästa vecka kommer dom hem från Bali <3
 
 


141013 - Vackrahöst

 
- Hellu!
Kom för en stund sedan in från en lång promenad runt strömmen. Det är så himla fint nu när det är höst. Alla dessa färger och doft. Sen när jag kom hem så belönade jag mig själv genom att äta vaniljkvarg med mina favorit bär, jordgubbar, blåbär & hallon. SÅ GOTT!


141012 - Städning, bakning & promend!

Godkväll på dig bloggen!
Nu har jag kommit hem från en härlig kvällaspromenad runt haga. Så härligt att röra på sitt stora fläsk.
Och såklart jag förtjänar då en Aloevera - Citrus. MUMS! annars idag så har jag försökt göra Brownies för första gången i mitt liv och smaken var det inget fel på. Det var med att den sprack. För dålig blandning tror jag. Öving ger ju färdighet som man brukar säga. Annars så har jag städat i hela lägenheten och det behövdes. Vart aktiv idag ;)
 
 


141007 - pICS FROM lADY gAGA

 
 
Tre bilder från när vi var i Stockholm förra tisdagen. Då vi såg på Lady Gaga. Hon var verkligen kanon. Men hon var lite bättre förra gången tyckte jag <3