Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

131031 -

 
 
 
Hejsvej!
Sitter i mitt vardagsrum och glor på "Hela sverige bakar" på sjuan. Jag önskar jag var bättre på att baka. Dom som tävlar är ju så himla duktiga. (-)nnars idag så har jag varit hemma hos mamma och pappa och umgåts med dom. Jag har bakat en äppelkaka och sedan så krattade jag på baksidan men det är ju omöjligt att kratta när det blåser och fortfarande sitter löv i träden för blåste gör ju så dom landar på marken. Lite segt att göra en ny hög när man har tagit bort lövhögen. Men det gick. Var 6 säckar med löv. Hade kunnat blivit fler men det pallade jag inte :p hehe
 
 
 


131030 - PW!

 
 
 
Godmorgon bloggen!
Nu har jag precis vaknat. Ska snart ta mig ett glas vatten innan jag ska ut på en timmes pw innan frukosten. Har hört att det är bättre att gå på morgonen än senare på dagen. Blir att gå runt haga/eneby.  Tog nyss en bild på min mage och jag tycker faktiskt mans er lite skillnad om man gemför med den jag tog i jan.
 
jan 13
 
Okt 13
 


131029 - När sista löven faller

 
 
Hellu!
Sitter och har precis tagit ett mellanmål, blev ett glas vatten, en youghurt & ett äpple. Ska snart trotsta stomren Simone o regnet som precis har kommit och gå till jobbet. Ska bli skönt att få bränna bort ännu lite fett. Blir ett kort kort pass idag, 15-19. Vilket glidar pass!
 
Ego ego!


131028

 
 
Eftersom jag inte har bloggat på ett tag så tänkte jag bjuda på en bildbomb från helgen.
Bilder säger ju mer än tusen ord.
 
 
 


131019 - <3

öronorgasm!


131013 - Kunde inte låta bli!!

 
 
 
Hej!
Var på Mirum galleria förut för att köpa lite food, dock så såg jag en jätte fin tröja på Vero Moda när jag gick förbi. Så gick fram till den och tog min storlek och testade den. Hur snygg som helst. Älskar glitter och glamour, så eneklt men ändo lite festligt i tröjan.
 
180 kr, så farligt dyrt var det inte, är väl mest plånboken som lider ;)





Tog även kort på dagens look och dagens breakfeast. Nu ska jag trotsa min spänningshuvudvärk och ta en 65 minuters promenad i vackra höst vädret!


131007 - promenad

 
 
 
Hej!
För en stund sedan var man ute på en 65 minuters promenad runt haga/eneby. Härligt att röra på sig efter allt skit som man har proppat i sig. Nu väntar jag på att en kompis skall komma.
 
 Look like this today!


131002 - Svider i plånboken!

 
 
Ibland är det "farligt" att dra med sig plånboken till stan...
 
En snygg tröja, och ett par kors örhängen.
 
.... sen vart det även ett puder, ett rött nagellack, eller rättare sagt vin rött? sen har jag länge behövt köpa en hålslagare för att den jag fick i julklapp inte funkar?!? så nu äntligen har jag än!! (: thums up for me. Nu snart jag ut på en promenad eftersom det inte vart någon promenad tidigare idag.
 
 
 


131002 - Ego

 
 

Så här ser jag ut idag, dock så bytte jag ut mitt svarta fina linne på min fina blåa tröja istället. Ska strax sticka ner till tvättstugan och hämta upp tvätten sen så ska jag dra ner till stan för att möta upp Diia :)


131001 - Natur är kul!

 
 
 
 
Denna förmiddag har jag varit ute och gått med min syster och Leia runt strömmen, välbehövligt! =)