Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

121028 - HALOWEEN!

 
 
-HEEEJ BLOGGEN!
Här har det varit dålig uppdatering som vanligt alltså. Jag kanske inte är den bästa på att uppdatera varje dag nu förtiden men nu ska tamme f*n uppdatera er lite. Nu börjar denna lediga helg leda mot sitt slut och denna kväll har jag faktiskt varit hemma hos mamma och pappa.
 
De hade lagt undan mat åt migs om de åt igår. Min favorit rätt t.o.m Porterstek är rätten som är en av mina favorit rätter. Annars idag så har jag bara tagit det lungt. Var på stan en sväng tidigare med Danne. Vi åt lunch på GU VA GOTT innan hans tåg skulle gå. Han kom ju till mig igår kväll och drack lite sen drog vi hem till SARAH där halloweenfesten höllls igång :) riktigt kul tills SECUTITAS kom. Bittrakärringar som ringer dom när Sarah och hennes kille hade skrivit en lapp om just festen, för tre veckor sen.
 
Så jag, Danne, Myran & Erik tog taxin ner till WASA där vi skulle träffa min vän Emma. Men vi kom inte in för vakterna tyckte min ena vän var lite för onyker så den vännen fick dra på fyllecell till kl 4 drygt. Jag tappade ju suget helt så jag sa hejdå till mina andra vänner och drog hem...
 


121026 - 3+

 
Hellu Hellu!
Blir en snabb uppdate innan det är dags att bege sig till hållplatsen. Igår hände det inte så mycket. Det var lön och det betyder att det fanns mycket och göra på jobbet igår, men det är bara kul. Sen drog jag hem till föräldrarna och mös :) så nu sitter jag hemma i villan vid pappas dator.
 
Igår sägs det också att "årets" första snö kom också. Lite tidigt tycker jag. Det är ju ändo oktober och höst! =) låt det vara höst ett tag sen kan det allt bli vinter tycker jag med massa med snö!! =)  föresten igår så kom ju värdsnyheten om att prinsessan Madelene är förlovad med Chris och ska gifta sig i sommar. Wieehu! =) hoppas det håller sig...
 


121024 - Låt mig hjärta slå

 
Min dag:
- Promenad till jobbet
- Jobbat
- Promenad hem från jobbet
- kollat på bonde söker  fru +  efterlyst.  (vilka idioter det finns) syftar såklart på efterlyst.
 
 
 


121023 - HITVARNNING!

Kvällens hitvarning! =) sjukt bra!


121022 - PROMENAD & FILM

 
 
Hejsvej!
Nu har denna måndag snart lidit mot sitt slut. Har nyss stekt upp köttfärsen jag har la fram tidigare idag. Blev tacos till matlåda. Någon god lunch att se fram emot. Annars ikväll så har jag träffat Christian. En gammal vän till mitt ex.  Vi tog en promenad runt haga sen gick vi upp till mig, vi kollade på REDIIIIING HOOD. Riktigt bra var den.
 
(-)nnars tidigare idag så har jag varit hundvakt åt bästa Leia. Vi gick promenad och lekte lite. Sen när syster kom så hängde jag med henne och handlade på citygross. Vart en del till mig med. Nu klarar jag mig till torsdag då lönen kommer, nice! sen stannnade vi vid en hundrast gård vid sambyhov. För vi tyckte Leia skulle få leka av sig med  de andra vovvarna som var där :) jävlar så lekfull ett åringen var :) hihih!
 
 
tog lite bilder från idag men det lägger jag upp imorgon för nu måste jag såååååååååååååååååååva!!!!!!!
 
 


121019 - UTG'ÅNG!

 
 
Hellllllllllllllllllu!
ikväll blir det visst en spontan utgång, spontana människor gillar vi (y)
SKÅL!
 
 


121018 - Uppe med tuppen!

04:21
 
  • Godmorgon!

Gäsp vad det svider i ögonen av trötthet, klockan är inte vad jag är van vid att vara uppe med. Men hur ofta brukar man åka till Ullared? Om ca 40 minuter kommer mammi och hämtar upp mig för att sedan hämta systeryster. Sen är det bara att kliva på bussen som ska ta oss enda till ULLARD, kommer vi se grabbarna som är kända från dokusåpan, ULLARED idag tro? ;)

 

 

 



121017 -

 
 
- Hejsvej!
Här sitter jag i nytvättat hår och ska snart krypa ner i sängs. Blir att lägga sig tidigt ikväll eftersom klockan ringer 04;00 inatt. Då mamma kommer och hämtar upp mig och min syster sedan. För att ta bilen ner till resecentrum där kommer det en buss stå och vänta på oss för att ta oss enda till ULLARED. Var väldigt länge sedan man har var där. Tror det var året 2009 faktiskt. Hoppas man får hem något fint, men det är klart man får det, det är ju ULLARED ;)
 
Annars idag så har jag varit ledig hela dagen lång då pasade jag på att dra hem till föräldrarna för att tvätta upp lite kläder hos dom. Sen kom även min syster och Leia dit. Vi tog det mest lungt och umgicks bara =) länges sedan det var vi tre =) sen nu ikväll så har jag hängt med mamma till maxi och kollat lite. Mamma köpte ett par skor till mormor på skopunkten :) fina
 
 
Bilder från senaste gången =) 27 okt 2009


121016 - Händerna upp i luften

 
 
- Hejsvej


121014 - LEDIG HELG

 
 
 
 
- HEJ HOPP!
och så börjar denna lediga helg dra sig mot sitt slut. I helgen så har min vän Juho varit på besök hos mig. Jag mötte honom vid stationen efter 19:00 på fredags kvällen. Vi drog hem till mig för att slänga av min väska, byta strumpor o byta väska. Sen tog vi tvåan till hageby.
 
För att dra på lite förkrök hos Simon. När vi var där så var redan några där. PIA, PER, JOSSAN & självaste värden Simon. Vi drack, spelade ett kort spel som var hur svårt som helst. Sen så drog vi ut på krogen alla utom höggravida Pia och det är förstår man ju =) Vi drog till cromwell och hade det trevligt, sen drog vi hem runt halv tre för att dra till donken för att äta. RIKTIGT TREVLIG KVÄLL! =)
 
bilder från  kvällen kommer =) nu ska jag forsätta och kolla på solsidan!
 


121009 - CRYING OUT YOU NAME

- Loreen - crying out your name
 
Godkväll!
Här sitter jag hemma hos mina pärson efter att inte ha sett dom sedan fredags kväll så tänkte överaska dom att komma hit denna tisdagskväll sen behövde jag ha hjälp av min mor att fixa mina arbetsbyxor som håller på att gå hål i. TACK MAMMI.
 
(-)nnars idag så har jag bara jobbat hela dagen lång och idag har det faktiskt varit rätt så lungt hela dagen faktiskt. Kan nog bero på att det har varit regn och rusk hela dagen. Regnade imorse när jag gick till jobbet, rätt så skapligt.
Skönt och vara tillbaka iallafall. Igår var man ju ledig. Då var hängde jag med min vän simon för att åka och storhandla på City gross, vart lite till mig med.  Sen lite senare 17:00 kom Erika till mig, vi gjorde tacos och kollade på två filmer. BRÖDERNA KARLSSON och SANNING OCH KONSEKVENS. Gamla filmer men gud så bra ;).


121005 - XFACTOR

 
 
Hej!
Nu sitter man hemma hos föräldrana har precis sätt på första finalen av XFACTOR SVERIGE. Kul att det har dragit igång på riktigt. Dock så förvänades jag av att NJOY var första av att få lämna. Dom var ju hur grymma som helst. Men någon måste ju vara först, o sist. Så är det.
 
Annars idag så har jag jobbat hela dagen som vanligt. Igår var jag på IKEA med mamma i Linköping. Jag köpte äntligen ett matbord och fler växter och en ljusgrupp. Sen lite senare så kom Simon till mig. Vi kollade på film och umgicks, länge sen vi träffades.
 
Nu ska jag sova för jag är trött som fan.
 
 
 


121003 - RUSTA

 
- Hejsvej!
Här sitter jag vid laptoppen i mitt knä hemma hos mig. Ska snart släcka ner för denna afton. Ikväll så har Rolf varit här ett tag. Men han stannande inte så länge för han var så trött stackars. Vi kollade på SIMPSON. Inte något program direkt. Verkar som alla killar tycker om detta program. Mitt x Matte kollade okcså j
 
ämt på det.. HEHE.
 
(-)nnars idag så har jag o mamma varit på RUSTA och handlat ett lågt bord och en ljusurna. VÄLDIGT SNYGT: Sen vart där en vända i WILLYS också, köpte grejer till varma smörgåstårta som jag gjorde innan Rolf kom Sen annars idag så har jag varit hundvakt åt min systers vovve :) alltid lika roligt! :)