Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

100228 - Tvätt och ännu mer tvätt!

Tid: 17:53
Temperatur ute: 2 +

Hej på er!
Nu sitter jag och lyssnar på Rihanna - photographs en väldigt fin låt. Annars så har jag kollat runt på ansiktsboken som Amadeus kallar det haha, (facebook) annars så har jag precis satt på en tvätt och sorterat tvätten lite smått. Annars idag så har jag jobbat och det har gått. Ovanligt mycket på en söndag faktiskt, kanske var nått speciellt på stan, gick rykten om att det var High schhool musical på koserthuset det var ju med Kevin Borg så har ni sett den? hehe



100227 - Anna & Peter Jöback!

Tid: 21:32
Temperatur ute: - 0

Hejsvej på er!
Har precis sätt klart på melodifestivalen så himla kul att Anna gick överaskande vidare till globen. Jag trodde att det var Peter Jöback och Sibel skulle komma dit. Men jag fattar inte ens att Sibel kom vidare till andra chansen för hennes låt var ju grym! men det är tävling! ska bli spännande att se vem som tar hem hela skiten med det får vi se om 2 veckor sånt som märks helt enkelt. Har ni någon favorit? berätta gärna.



100227 - Anställd!

Tid; 17:31
Temperatur ute: 1+

Hej!
Hoppas ni har haft en underbar lördag en så länge. Jag har haft en väldigt bra dag idag. Jag har skrivit på avtaletg om att bli anställd så från och med 1 mars så är jag anställd, wihu!! money money! :) och en annan sak som gör mig  glad är att snön håller på att smälta. Men jävla var slask det blir. Men det ska ju tyvärr bli minusgrader igen. Då frys det till is igen.


100227 - Godmorgon!

Tid: 08:46
Temperatur ute: - 0

Godmorgon!
Nu har jag precis sminkat mig, det enda som är kvar nu är att borsta tänderna och packa väskan för att sedan dra till jobbet. Hoppas denna dag går fort men det brukar få fort för att det är så många som äter, många barn familjer och så. Men nu ja, måste jag gå till badrummet ifall jag ville hinna med min spårvagn som går 21 minuter över nio, hörs ikväll!

pöss!


100226 - DÅLIG UPPDATERING!!!

Tid: 21:05
Temperatur ute: - o

Hej!
Här vart det dålig uppdatering så det sjunger om det. Men jag har vart med Kim dom är två dagarna. Jätte trevliga dagar. Igår så gick vi på bio i Linköping och såg "farsan" i vissa scener så var det jätte skojigt. Så den är rekomederar till er som inte har settt den tidigare. Annars idag så har jag jobbat hela dagen och idag var det nog den jobbigaste dagen på hela veckan och det lär väl bli ännu mer imorgon tror jag eftersom det är lördag och då brukar det komma många barn familjer och många är ju lediga så många går ju på stan men desto mer folk det är desto fortfare går tiden. Annars ikväll så blir det bara en lugn kväll eftersom jag jobbar imorgon.


100224 - Torsdag

tid: 08:15
Temperatur ute: 8 minus


Hej alla pigga o glada.!

Har ni sovit gott? det har jag, men hade inte tackat nej till att få sova till längre. Nu sitter jag iallafall i köket och äter mackor, rissifrutti och ett glas proviva - skogsbär. GÖTT GÖTT! sen om ca 45 min blir att gå till spårvangnen till jobbet. Hoppas denna arbetsdag går fort så jag får träffa k, mycket snabbare. Så jag tror jag inte kommer ha tid attt uppdatera mera idag. Så jag får väl skriva imorgon!

Ha en kanon dag!


100223 - Tråkigt inlägg!

Tid: 21:20
Temperatur ute: - 16 minus


Ge mig sommarn nu!! :D


100222 - Godnatt blogvärlen!

Tid: 22:49
Temperatur ute: - 9 minus

Hej!
Jag ville bara göra en snabb uppdatering innan sängen. Har egentligen ingenting att skriva om men jag ska försöka få några rader iallafall. Idag är det måndag och det betydde jobb och sportlov för alla ungdomar som går i skolan, skönt för dom! men sportlovet varar väl bara en vecka? jag har fått för mig det iallafall. Rätta mig ifall ajg har fel. Så idag så var det mycket att göra på jobbet. Kanske bli ännu mer imorgon, whos know? gud, maybe ;) men nu ska jag nog lägga mig i min varma sköna säng som väntar på mig, godnatt på er!




En ego pics från sommaren förra året - Augusti!


100222 - ISKALLT!

Tid: 08:30
Temperatur ute: - 28 minus (jag ljuger inte)

Hej på er!
Idag har jag verkligen ingen lust att bege mig ut  i kylan för idag är det så jävla kallt, usch! jag fick en chock! jag vill bara spola fram tiden till juni eller juli, sol & värme! aja det är väl bara och klä sig varmt då och hoppas att den här jäkla snön ska försvinna snart. Men nu ska jag sätta på mig mina arbetskläder, ha en fin måndag!



100221 - Hej mitt vinterland baby!

Tid: 17:32
Temperatur ute: - 14 minus


(Receptet finns på recept.nu)

Hej!
Nu har man fått i sig lite och käk och nu står kakan på köksbänken och svalnar. Blir väl att fika lite senare. Den kommer säkert vara lika god som allitd. Jag är ju en bra bagare trots allt. Annars så har jag precis lagt in bilderna som är tagna idag. Min far ville nämligen låna min braiga kamera eftersom den ger så fina bilder. Så är ju snäll och lät honom ta kort, det är ju alltid kul i framtiden. Så man kan gemföra de kommande vintras och vintrars som har gått.

så här kommer  lite bilder som han tog





100221 -

Tid: 15:37
Temperatur ute: - 12 minus!

Hej på er!
Vad gör ni i vinterkaoset? jag har nyss pratat med K, och är hemma ifrån sjukhuset nu! så skönt att få prata med honom igen, har vart så orolig. Men på onsdag åker jag till honom direkt efter jobbet och stannar där tills på torsdag och då ska det fan i mig bli av för jag miss him! aja annars idag så har jag gått igenom 200 kort som jag ska framkalla till expert. Så på fredag så ska de vara färdigt, är ju grymt kul att ha sina minnen i sin fotobok också, tänk om datorn skulle krascha då har man bilderna kvar någonstanns, hihi! aja väntar på att mammi ska bli klar i köket så jag kan göra en god efterätt, en sockerkaka min favorit! :)



100220 - Darin och Timotjey

Tid: 21:46
Temperatur ute: 12 minus

Hej!
Nu har man sett klart på melodifestivalen, och där vann Darin & Timotjey (vet inte riktigt hur dom stavar) kul att någon som jag gillade kom direkt till globen. Tjejerna påminner om gruppen Sarek om ni minns dom? ni vet den där låten som gick så här " jag ska följa dig genom eld och vatten över land och hav jag ska älska dig tills hjärtan slutat slå) jag vart väldigt glad att tjejerna kom vidare, och det var ju kul att Darin kom vidare också men ville hellre att hårdrocks tjejerna skulle gå direkt till globen, men de fick nöja sig med bara en andra chans :) vem tyckteni var bäst ikväll? för er som såg på det dvs.

puss


100220 - Melodifestivalen del 3

Tid: 20:04
Temperatur ute: - 12 minus

Hej!
Sitter i vardagsrummet med en varm filt runt om mig, är sjukt frusen, usch vilket väder vi har. Nu sitter jag iallafall och kollar på melodifestivalen men jag önskar att jag hellre var med k :) <3 men hoppas vi ses snart igen igen.  Vad ska ni göra ikväll?



100220 - SNÖN FÖRSVINN - bara förstör!

Tid: 13:44
Temperatur ute: -  12mius

Hej!
Sitter och skickar över gamla bilder till Emma på msn och lyssnar på Jordin Sparks -  no parade. Och är både sur och besviken på vädret. Jag som skulle till K idag. Men så kommer det ett jävla snö oväder från polen och förstör allt med inställda tåg och skit, jag hade längtat som fan till denna dag och så händer det här, oh försvinn snö!!!! hoppas att det lungnar ner till sig imorgon så får jag träffa honom istället! usch så sur jag är! bu!




100220 - Calle!!!

Tid: 00:21
Temperatur ute: - 7 minus (svin kallt)

Hej!
Nu sitter jag och har precis gjort mig iordning för sängen. Måste bara vänta tills tvätten är klart. För jag satt nämligen på en förut! haha, om man inte har något att göra så varför inte sätta på en tvätt då? ^^ aja på tal om min rubrik så var min mamma och såg Idol Calle med sina 2 vänner på Skandia teatern. Jag ville så gärna se honom men jag hade ingen och gå med så jag bad henne ta kort på honom, och så filmade hon lite också :) han är ju bara för go!




Gosebjörnen! haha


100219 - Elin kling Vs Gudrun Shuman!

Tid: 23:09
Temperatur ute: - 7 minus

Tjena igen!
Nu sitter jag o har precis fixat lite i källaren, hängt upp tröjor i garderoben och hör ljudet ifrån tv:n där visas Snakes on the plane, första gången jag såg den så var den äcklig och läskig, haha! men nu när man har sätt den och vet händelserna och vet att det slutar bra, så är den inte lika obehalglig längre! Har ni sett den? föresten så stod det mellan Elin & Gudrun på trappan ikväll i lets dance, jag ville hellre att tanten skulle åka ut. Elin är mer rolig att se på, men är det spel så är det, alla åker ju ut för eller senare, right?


Vackra Elin!


100219 - Fredagsmys!

Tid: 21:38
Temperatur ute: - 8 minus

Hej på er!
Många av är säkert ute och festar och vissa kanske valade samma sak som mig en hemma kväll framför tv:n. Jag har glått på Lets dace, undra vilket par som åker ut, hoppas inte Claudia för hon är grymt duktig! HEJA HEJA! annars efter jag har skrivit klart detta inlägg så blir det att kolla om tvätten är klar. Annars idag efter jobbet så har jag bara varit hemma och tagit det lungt.



100218 - Smycken!

Tid: 19:23
Temperatur ute: - 5 minus

Hejsvej!
Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag haft, ingen dålig dag iallafall. Har inte vart hemma så länge kansken en timme ungefär. Stannade ju kvar på stan när jag hade slutat för att möta upp mammi. Vi gick och kollade i affäerna, eller ja Lindex och Guldfynd. Mamma ville hitta något till mormor så vi gick dit en snabbis, hittade en jätte fin stickad, en vit, och en blå lång t-shirt, i hope my grandmother will be happy! :) sen ja så gick vi till guldfynd för att jag skulle utnyttja mit present kort a little bit. Vart ett halsband som jag har fått ångest över, för liten symbol ^^.  SEn så vart det  3 par örhängen , fint!  blir det nog att sitta här ett tag innan sängen, jag är sjukt trött idag!


Vad tycker ni om halsbandet?



100218 - Godmorgon solstrålar!

Tid: 08:11
Temperatur ute: -5 minus

Godmorgon!
Har nyligen gått upp en efter en skön skönhetssömn. Blir väl att öppna kylskåpet strax för att fixa något att käka.
Fan, det snöar ute, det räcker med snö nu, vart kommer all snö ifrån? jag vill ha vår! vill känna den b härliga doften och höra fåglarna kvittra, och se hur snön smälter, underbar känlsa! men snart  är vi där! :) är det någon här inne som håller med mig? nu ska jag fixa käket, hörs senare! och imorgon är det fredag :) och helg, mycket mys att se framemot.

kramar


100217 - Fireflies!

Tid: 21:46
Temperatur ute: -3

Hej!
Nu har min brorsa och hans tjej dragit eller haha, de drog för länge sen. Jag fick iallafall ett till present kort på Guldfynd och en ask med gelé hjärtan som jag fick, så nu ahr jag 500 kr i presentkort! :D så jag och mamma ska väl dra till guldfynd imorgon :) älskar smycken! vet ine hur många örhängen och halsband jag har om jag skavara helt ärlig :P men nu ska jag nog fixa mig inför sängen. Godnatt på er!






100217 - RYSNINGAR!

Tid: 22:44
Temperatur ute: - 3 minus

ENYOY!

Jag älskar denna låt, det spelar ignen roll hur många gånger jag än lyssnar på denna låt. Så får jag alltid ryssningar och allitd en liten tår i ögat! en av världens finaste låtar! R.I.P MJ!


100217 - Seg, trött & huvudvärk!

Tid: 17:28
Temperatur ute: - 2 minus

Hej på er alla pigga och glada!
Har precis kommit hem ifrån jobbet, skönt med tanke på att jag är seg, trött & en dum huvudvärk. Hatar huvudvärk! men jag tog en huvudvärks tablett nyss så jag hoppas att det går över snart. För om ett par timmar så kommer min bror o Annis hit. Vi ska fira mig lite eftersom jag fyllde 21 i söndags så idag blir att en god tårta. Men innan dom kommer så ska jag fixa lite i mit rum, är massa kläder som jag inte har hängt upp i garderoben.

Så vi hörs senare, puss!



100216 - FETTIS TISDAGEN!

Tid: 19:50
Temperatur ute: - 4 minus

Hej på er!
Ni har väl inte glömt bort att det är semledagen idag? själv så åt jag upp en nyss som min bror kom med snacka om gott! älskar semlor! mums! har nog ätit 2 st tidigare i år, jag är en fuskare ;) annars idag så har vart med Emma hela dagen. Vi kollade på  tv och åkte och köpa donken mat. Sen när Emmas pojkvän kom hem ifrån jobbet så drog vi och kollade på en laptop. Han fick nämligen presentkort på media markt just för att kunna köpa en :) hoppas att den funkar bra och nu sitter jag här :) vad har ni gjort idag?



100216 - Ledigadag!

Tid: 12:52
Temperatur ute: - 4 minus

Hej!
Sitter och lyssnar på Savage Garden - Trully medly depply! så fin låt. Ska snart föna håret för att sedan bege mig till Emma :) trevligt. Får la se vad vi hittar på. Ska bli kul att träffa henne iallafall. Vi ses ju så sällan! :) får se när jag uppdaterar nästa gång.

Ha det bra, puss!


- haha janurari förra året!


100215 - Godmorgon!

Tid: 08:46
Temperatur ute: - 5 minus

Hejsvej!
Sitter här och ska snart sätta på min arbets shortan sen borsta tänderna och sedan bege mig till jobbet ännu en workday. Men imorgon är jag ledig iallafall :) yes! har faktikst inte roligt och komma med så jag får väl önska er en fin dag så hörs vi ikväll!




100214 - Good night!

Tid: 22:55
Temperatur ute: - 5

Hejsvej!
Nu blir det sista inläget för ikväll. Måste fixa mig inför sängen. Börjar bli lite trött. Det är ju ännu en arbetsdag imorgon.
Men jag jobbar ju bara imorgn sen så är jag ledig. SKÖNT! hoppas ni har haft en bra söndag iallafall. Föresten fan jag missade "en annan del av köping" förut. Aja sånt händer :d haha, aja godnatt på er!





100214 - 21år

Tid: 20:15
Temperatur ute: - 6 minus

Hej på er!
Hoppas ni har haft en underbar alla hjärtansdag. Själv så har man jobbat sen när jag kom hem så fick jag lite presenter utav min syster och min mor och far tyvärr så kunde inte min bror och Anna komma eftersom de är sjuka och jag känner inte att bjuda hit släkten när vi har vart sjuka. Men vi ska ialalfall bjuda hit brorsan och Anna nån annan dag för att fira mig. Egentligen skulle vi ha gått på bio men det får bli en annnan gång kanske ska på bio i helgen med K men får se. :)



100214 - Happy Birthday to me!

Tid: 09:02
Temperatur ute: 7 minus


Godmorgon!
Idag är det ingen vanlig dag för det är min 21 årsdag. Tiden går sjukt fort! nyss var man ju bara 14. Livet går fort!
Men det känns inte som jag fyller år idag, när man var mindre då var det mycket roligare :) i miss it! men nu sitter jag iallafall i morgonrock och känner att jag har något bråttom. Jag ska dra till jobbet tjugo i och ´jagh ar knappt gjort iprdning mig, hjälp, kommer jag hinna?

aja ha en fin alla hjärtansdag och var rädda om folk ni älskar :)


ja, här fyller jag år! :)


100213 - Jobbat

Tid: 17:55
Temperatur ute: - 5 minus

Hej!
Ursäkta för en dålig uppdatering men jag har jobbat hela dagen. Nu har jag iallfall käkat med pappa. Hela min familj har blivit smittad av mig, jag som trodde det bara jag som hade ätit konstigt, men nej det kunde smitta! dumma bakterier! aja ikväll blir det en hemma kväll, kolla på melodifestivalen. Hoppas det är bättre bidrag ikväll!




100112 - Godmorgon!

Tid: 09:33
Temperatur ute: - 4 minus

Hej hej
Sitter just nu och äter lite frukost, ska snart borsta tänderna för att sedan bege mig ner till resecentrum.
Ska träfffa K idag, ska åka med elva tåget :) trevligt. Har inte träffats sen i måndags så det ska bli väldigt kul.
Jag tror inte det blir någon mer uppdatering idag, eller jag få se rättare sagt. Vet inte riktigt när jag kommer hem men det är sånt som märks, jag mår ju bättre idag iallafall, och det är ju tur det när man är ledig och allt!

Ha en toppen fredag"!


100211 - Godnatt!

Tid: 22:19
Temperatur ute: - 12 minus

Hej!
Har egentligen inget kul att berätta i detta inlägg förutom att jag är sjukt trött, så jag måste nog gå och lägga mig och hoppas man är piggare och bättre imorgon, hoppas ni har haft en bra torsdag och imorgon är det fredag! :)

Godnatt alla blogers!



100211 - Förkväll

Tid: 17:53
Temperatur ute: -11

Hejsan igen!
Nu har man ätit lite, men jag vågade inte så mycket för att jag kanske bli dålig i magen igen. Så jag är försikig idag med att äta. Nu sitter jag iallafall i vardagsrummet och kollar på förkväll. Det är ju kärleks tema idag, mys!
men en sak tyckte jag är dåligt att Elisabeth har fått sparken, varför? är det någon som har förståt varför? var det för att hon är 65 och Yvonne runt 40-50 och Carin är 25, jag tycker faktiskt inte att man ska få sparken för ålderns skull eller vad tycker ni?



100211 - Hemma idag!

Tid: 15:05
Temperatur ute: -  11

Hej!
Har precis vaknat somnade till liite i soffan förut. Idag har jag vart hemma hela dagen för jag mådde inte så bra inatt.
Gick på toan två gånger. Jag hade sjukt ont i magen och mådde illa och jag som jobbar inom livsmedel så var det bäst att stanna hemma för att se om det magsjukan jag har. Men nu är det bättre. Så jag tror det bara var jag som hade käkat något fel igår. Så jag missade det där möter idag fast vi ska ha mötet på fredag istället då ska jag skriva under papper och så. Har ni haft en bättre dag än mig?



100210 - Sommar i naturen!

Tid: 20:41
Temperatur ute: - 8

Hej på er!
Nu kommer jag igen och ska göra ett nytt försök att skriva något roligt här i min roliga blogg. Jag såg på lite sommar bilder förut, jag längtar som in i fan till när våren kommer, när sön börjar smälta, fåglarna kvittar, när dom gör rent alla vägar, och när det börjar bli grönt i naturen och man bara kan gå i tjock tröja! oh underbart!




100210 - Bloggtorka, HJÄLP!

Tid: 19:10
Temperatur ute: - 12


Hej!
Förlåt för en dålig uppdatering, men jag vet faktiskt inte vad man kan skriva om som lockar er att läsa.
Idag har jag iallafall jobbat och slitit och imorgon blir det möte med chefen igen, skriva på papper och så, sen är jag anställd! ska försöka bli bättre på att uppdatera så ni har nått att att läsa om dagarna ;)





100209 - INTE MER SNÖ!!!!

Td: 09:20
Temperatur ute: - 6 minus

Hej på er!
Snöar det hos er? här snöar det som fan, Jag vill inte ha mer snö nu, släng hit sommaren NU!. Jag blir inte så långvarig för jag måste fixa iordning mig och bortsta tänderna för jag ska till tandläkaren 10 över 10. Hoppas jag inte behöver gå dit mer efter detta besök sen efter det blir det jobb och idag slutar jag halv sex, suck! men men. Nu ska jag iallafall dra! ha en kanon bra dag!

pics från morgonen:




100208 - Biljard

Tid: 21:24
Temperatur ute: - 4 minus

Hej på er!
Idag så har jag inte haft tid att uppdatera bloggen. Har jobbat till halv fem, och sen så gick jag ner och träffade k. Vi käkade på gu va got, och sen gick vi till biljardcafét och  spelade biljard, gud så dålig jag har blivit! han vann hela tiden :D haha, <3 mysigt annars så har det inte hänt så mycket! snart så blir det att lägga sig i sin säng och sova :) vad har ni gjort idag?



100207 - En annan del av köping!

Tid: 21:00
Temperatur ute: -4 minus

Hej på er!
Nu har man kollat på en annan del av köping som vanligt på varje söndag. Annars så sitter jag och lyssnar på Takida - Give into me, så underbar låt!!! annars ikväll så var bror här med sin Anna och vi åt mat och sen så fikade vi och kollade på filmen som min bror filmade förut när vi var ute. Skojigt :) snart blir det att fixa sig inför sängen,  det är måndag imorgon, suck! men ändo skönt att det drar igång igen, men jag har haft en jätte bra helg :) party,mys & vart ute i naturen :) bättre än så kan det inte bli! och nästa vecka så blir det tandläkaren, möte på jobbet, och sen blir jag 21 år :) på alla hjärtansdag.!!!


- Utsikten från palace, taget i fredags!



100207 - Så bra, men sorlig!

Tid: 18:43
Temperatur ute; -4





100207 - Viva Forever

Kl: 17:43
Temeratur ute: - 4 minus

Hej på er
Nu sitter jag och lyssnar på Spice girls - Viva forever. Så otroligt fin, och ganska sorlig. Spice girls var mina stora idoler när jag var 11-12 år. Kom ihåg att jag köpte spice girls kort, och jag och mina bardoms vänner lekte att vi var dom, jag var Victoria om jag minns rätt, haha! annars så gör jag inte så mycket, ska väl snart äta, mamma håller på i köket annars så var det jäte skönt att komma ut förut. Vi drog till Ågelsjön :) mysigt

här kommer det lite snabba bilder:














100207 - Mys i naturen med familjen!

Kl: 11:06
Temperatur ute: - 2 minus


Godmorgon bloggare!
Har ni sovit gott? jag har sovit som en stock som vanligt. Har precis gått upp, toppis väckte mig när han klättrade på mig :P haha, sötis! nej snart blir att fixa något att käka sen ska min familj åka ut i naturen för att grilla lite krov och bara njuta av vinterlandskapet, och då såklart tar jag med mig min kamera :)



100207 - Läggdags!

Tid: 00:42
Temperatur ute: - 4 minus

Hej!
Nej nu ska jag nog tvätta bort dagens make up och krypa ner i sängs börjar bli trötter. Men det är ju inte så konstigt att man festa hela natten inatt. Men det var det värt. Men nu som sagt ska jag lägga mig. Hoppas ni har haft en rolig lördag!

vi hörs imorgon, söndag imorgon! kramar och godnatt!




100206 - <3

Tid: 23:42
Temperatur ute: - 4

Hej vänner!
Har ni haft en bra dag?  själv så har man haft en jätte mysig dag med k. Vi glodde på film och var ute och käkade. Trevligt :) annars ikväll så har jag glott på melodifestivalen med min syster, mammasen och pappsen fan vad sur jag vart att inte Linda kom vidare, inte ens till andra chansen! den var ju den bästa av alla! fattar inte hur Sverige röstar helt ärligt!


Taio Cruz – Break Your Heart SÅ JÄVLA BRA! den spelades flera gånger om igår och inatt på palace! underbar låt!



100206 - Seg!

Kl: 11:31
Temperatur ute: - 2 minus


Godmorgon solstrålar!
Nu sitter man här och lyssnar lite på musik och har precis lagt in gårdagens bilder. Vi hade jätte kul. Träffade paradisedeltagarna, dom är snyggare i verkligheten än i tv rutan. Idag så ska jag träffa K så jag får se när jag kan uppdatera nästa gång, ikväll kanske :) och ikväll är det ju melodifestivalen :D kul! jag älskar det!

Aja här krm det lite bilder från igår då :)





100205 - Party ikväll!

kl: 18:20
Temperatur ute: -2 minus

Hej på er alla!
Nu håller jag på att fixa mig för fullt, det står party på schemat ikväll med syster och Vicky. Vi ska snart till Martina och förfesta lite sen vid 10 blir det att dra till palace och festa med paradise deltagarna :P haha, aja har inte tid att skriva så mkt mer, ha en jätte bra kväll!!! :D vi hörs imorgon eller inattt :) partypinglan is back!!
kramar





100205 - Yes it is friday!

Kl: 08:12
Temperatur ute: -10 minus


Godmorgon kära vänner!
Har ni sovit gott? själv så har man sovit som en stock. Fast det brukar jag ju göra iofs. Sitter här med laptopen i köket och äter frukost och så får man sällskap av kissen som ligger här brevid mig, mysigt!  och idag är det fredag, gud så härligt, eller vad säger ni? dock kanske lite för kallt men då får man klä sig varmt helt enkelt.

Nej nu ska jag fortsätta att äta, vi hörs ikväll! ha en underbar fredag!
kramar!

<3


100204 - Torsdag

Kl: 17:52
Temperatur ute: -5

Hejsvej!
Har ni haft en bra dag? själv så har man haft en lugn och skön dag. Just nu så sitter jag i vardagsrummet och har tv:n och där visas förkväll. Och så springer Toppis runt och leker med sig själv, haha så gullig! varje gång han har vart ute så blir han alltid så himla pigg och på bushumör, ni ska se han alltså, haha! <3 Love!

Annars så blir det väl att vara hemma resten av kvällen. Föresten så gick spårvagnarna som vanligt, min syster ringde mig i morse och sa att dom gick, så jag slapp gå till jobbet :) och imorgon är det fredag och då kannske det blir en utång med syster och vicky för Paradise deltagarna kommer ju till Otten/palace, hehe!

Nu ska jag äta, hörs sen! kramar!


100203 - Konstig typ

Kl: 22:01
Temperatur ute: - 0


Godväll på er!
Satt just nu och kollade på ett klipp som K skickade till mig igår över msn från youtoube. Vilken konstig typ men rolig på något sätt. Annars så gör jag inte så mycket. Ska väl göra mig iording för sängen snart. Ska lägga mig tidigt idag så man kan orka med dagen imorgon. Hoppas att spårvagnarna går annars får man gå till jobbet och det tar 45 min högst, suck! men lite motion skadar ju inte. Annars ikväll så har jag vart lite med min syster, vi har tog lite kort ute på trädgården, snacka om mycket snö!





100203 - Vilken dag!

Kl: 17:37
Temperatur ute: 0 grader

Hej på er!
Hur har eran dag varit? min dag har väl vart såder. Imorse när jag gick till spårvangen så snöade det som fasen. Men vet ni? det kom ingen jävla spårvagn, kanskes stog högst 30 minuter på den. Men den kom aldrig. Så då tänkte jag att det var fel på linjen. Så jag chansade på att gå ner till vidablick och ta trean där. Men det kom ingen jävla spårvagn där heller. Så då var jag tvungen att gå upp till stan. För det hade tydligen ställt in alla spårvagnar och tåg. Och det var ju självklart surt, inte ens er nu sättnings bussar kom. Så ja idag kom jag 45 minuter försent! illailla. Hoppas allt är som vanligt imorgon! nu ska jag äta och sen ska jag se dagens avsnitt av AA.

Hur har ni haft det idag?


(så här mycket snö har vi det hemma)



100203 - Snöstorm!

Kl: 08:34
Temperatur ute: - 0

Godmorgon vänner!
Hoppas ni sover eller vissa av er kansek sover fortfarande. Men jag hade gärna stannat kvar i sängen. När man vaknar upp med snö storm så vill man helst ligga kvar i sängen och bara ligga och mysa eller vad säger ni? Jag vill ha sommar nu iallafall den 8 maj för då drar vi till Turkiet, härligt härligt!!!! men nu måste jag sätta fart.

Vi hörs senare, det vet ni!
kramar!


:D



100202 - Bloggtork!

Tid: 22:09
Temperatur ute: -3 minus

Hej vänner!
sorry för en dålig uppdatering jag har faktiskt inte haft tid att sitta här och uppdatera idag. För jag nämligen vart hos K hela dagen och kvällen så har inte haft tillfälle att skriva. Men vi lagade tacos och såg på Göta kanal 3 på datorn. HAHA, den sög verkligen! till och med ettan var bättre och tvåan. Så den rekomederar jag inte att ni ska se!  om ni inte redan har sätt den ifos. Men nu tror jag att jag ska gå till badrummet och tvätta bort sminket och sedan borsta tänderna och hoppa i sängs är verkligen jätte trött nu, men det är jag alltid. Jag lovar er en bättre uppdatering imorgon!

Godnatt!





100202 - Nu slocknar jag!

Tid: 00.00
Temperatur ute: -2

Hej!
Nu tänkte jag faktiskt bara säga godnatt och hoppas att ni sover gott. Vi hörs imorgon!
*Kramar!



100201 - Tråkigt inlägg!

Kl: 22:56
Temperatur ute: - 2 minus

Godkväll!
Vad gör ni? själv så sitter man och kollar runt lite på datorn och lyssnar på musik ifrån min spotify lista. Egentligen har jag faktiskt ingenting att prata om. Men jag ska försöka få ihop till ett inlägg iallafall, även om det kanske inte är så intressant men jag uppdaterar iallafall. Snart blir deti allafall sängen är jätte trött. Skönt att man är ledig imorgon då blir att soooooooooova ut!!! jag gillar!

aja här kommer det lite bra låtar som är i min smak

Jeremih – Birthday Sex - Up-Tempo
Keri Hilson – I Like - Jost & Grubert Radio Mix
Ke$ha – Party At A Rich Dude's House
Rihanna – The Last Song
Tom Pulse – Cuando - Sunshine Radio Mix
Nelly Furtado – Manos Al Aire
(klicka) om ni vill lyssna!



100201 - Happy Happyface!

Kl: 19:30
Temperatur ute: -0

Hej!
har ni haft en bra dag? själv så har man haft en jätte bra dag. Nu sitter jag i vardagsrummet och glor lite på halv åtta hos mig,  den här veckan så är dom i skåne hehe, annars så har jag och mamma sätt på utlands resor och vet ni? vi ska dra till turkiet den 8 maj :D Alayna i en vecka!!!!!! snacka om att man blir glad!!!



100201 - Första Feb!

Tid: 08:28
Temperatur ute
: - 2 minus

Hej!
Nu sitter man här sjävl i tystanden och äter frukost och skriver ett inlägg. Hade gärna stannat kvar i sängen. Var sjukt trött plus att man drömde värsta skumma drömmen, haha det var så att jag och någon vän skulle vara med som värdar på julafton :s hahah, skumt! alla har väl sina skumma drömmer ibland. På tal om annat idag är det första feb och det innebär att det är 13 dagar kvar tills jag blir 21! :) jag fyller alltså år den 14 feb, på kärlekens dag ( alla hjärtansdag)

Men nu måste jag fortsätta att äta så man kommer i tid till spårvangen och jobbet.
Vi hörs ikväll!