Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 180318 -Helgen!

 
 
 
-5
 
och så börjar denna helg lida mot sitt slut. 
Ihelgen så har jag varit hos Jocke och haft det trevligt. 
 
I fredags så tog vi bara det lungt när jag kom till honom sen kollade vi även på finalen av Talang och det var helt rätt kvinna som vann.
 
ilördags så gick jag och Jocke på bio och såg på  ”Tårtgeneralen” o den var helt ok. Sen på kvällen drog vi hem till Mattias och Märit för hon skulle ha lite födelsedagsfirande. 
 
 
Idag har jag o Jocke varit hos Jockes mormor pch spelat fia med mormor och hans mamma. jag vann! 👌 mormor bjöd också på våfflor! Mums! 
 
när jag kom hem så var johan,Malin och ems här ❤️ Mys!
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?