Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 180308 - Skrivit kontrakt

 Temperatur ute: -1 minus
 
- Hej!
idag har jag jobbat till 14:00 sen åkte
jag ner till stan för att skriva kontrakt på min lägenhet  Norralundsgatan, Äntligen är jag med lägenhet igen!! sån otroligt härlig känsla. Nu Längtar jag efter att få inreda 😇
 
 
 
efter jag hade skrivit på papprerna så gick jag och mamma och fikade på expresso house.
Blev kladdkaka och grädde! 😍
 
 
sen när vi hade fikat färdigt så hämtade pappa upp oss och då fick jag mysa lite med Alice innan Nöjd skulle hem 😍
 
 
 
Sen åkte vi ut till johan och åt mat och fikade fick även vara med på Johans och Malins FaceTime 😍😂
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?