Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 161129 - Pizza hut

 
 
 
- Hej bloggen!
Och så var denna dag på väg att ta slut. I eftermiddag har jag varit med familjen och gjort några kurser på pizza hut hemsida. 
 
 
Jag börjar praktisera där imorgon. Känns just nu bra o roligt. Men samtidigt konstigt. Har ju jobbat på donken i sju år. Men jag sa ju upp mig i mars så kroppen har varit på "viloläge" ett bra tag nu.
 
Hoppas att jag kommer trivas bättre där och stt jag kommer få en anställning där i framtiden. Men ska göra mitt bästa. Vill HA LÄGENHET IGEN ♡ det som är tråkigast är att jag o älskling inte kan ses lika mycket på vardagarna. 😔 men det kommer funka ändo.
 
 
 
Nej nu ska jag hoppa isängs. 
 
 
Dagena mat i bilder 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?