Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 161115 - Regn och hundvakt

 
 
-  Hellu! 
Idag har jag vart hundvakt åt lilla Leia. Har inte haft henne på ett bra dag då syster har varit sjuk. Men idag ska hon få åka till sin husse igen. Hon blir nog glad tror jag. 
 
Vi har hunnit gå en liten promenad i regnet, sen har jag även ringt tandläkaren för att boka in en tid. Jag gjorde en rotfyllning i våras och igår när jag skulle ta en tandtråd så lossnade en bit. Så nästa onsdag är det dags för och fixa tanden. Är orolig att jag är tvungen att dra ut
 
 
. :/ 
 
Annars så har jag haft min älskling här sedan torsdags. Vvi har umgåts med vänner, vart på fest, Julmarknad och firat farsdag och sen kom syster och  Johan med en stor hemlighet som kommer förändra mitt liv föralltid om allt går som de ska . 😢😃👴👪❤
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?