Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 160522 - P.A.R.T.Y!

 
 
- HELLU!
Sitter här i mörket i mitt rum och tänkte uppdaterat bloggen lite. Idag har jag inte gjort ett piss om ska jag vara rak på sak pga att jag var på fest igår hos Fredrik som fyllde 25år idag. Vi grillade och spelade kort. Det var jag, Elina, Tommy, Sebbe, Angelica & Maria. TREVLIGT =) hoppas att Fredrik blev glad över sin present! haha ' så idag känner man att man drack alkohol.
 
Ifredags så vi hemma hos Elina, jag Victor, Fredrik & Angelica. dom skulle till någon Marieborgsfest och dom skulle förkröka innan dom drog dit. Jag var med dom tills dom drog på festen,,,hade ingen lust för att det var skit väder och sen kände jag mig för gammal för att dra dit. Dom var ju liksom 20 år, haha!
 
 
Nej nu ska jag lögga mig o sova, hoppas på att morgon dag blir bättre!
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?