Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 160503 - Solning with sis

 
 
Godkväll bloggen!
Är just hemkommen efter att ha varit på Olereys med Elina, Kleve, Alex, Angelica & Fredrik Vi tog en öl/cider o kollade på någon match som killarna ville se. Jag är så ointresserad av fotboll men vad gör man inte för grabbarna ;) annars idag så har jag varit hundvakt åt Leia <3
 
Anna kom hem till villan i förmiddags o solade lite med oss, härligt med sällskap när man går hemma o är arbetssökande. Var ju 22 grader tidigare idag, vadå att man får sommarkänslor =) ne nu ska jag krypa ner i sängs.
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?