Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

160117 - OLYCKANSDAG!

Tid:21;41
Temperatur ute: 9+
 
 
 
Hej bloggis!
 
Idag har har jag bara tagit det lugnt fram till 17 då jag hängde med mamma o pappa till bror o Malin för att lägga in deras post då dom är i Thailand nu. Vi stannade först vid mc dondalds i Klinga och där hade det hänt en krock 5 människor var inblandad i olyckan. Men hoppas inte någon blev allvarligt skadad.
 
Sen åkte jag tillbaka till föräldrarnas hus för att hämta mina grejer när vi väl var haga pizzeria så vi massa vatten där och massa folk. Det hade skett en stor läcka. Ett vattenrör har troligtvis gott sönder så vattnet forsade ner till stockholmsrondellen förbi donken.
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?