Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

160101 - THE FIRST DATE OF JAN!

Tid: 23:38
Temperatur ute: -1
 
 

Godnytt år bloggen!
Nu sitter jag och har precis kollat klart på "best of bråvalla 15". Jag var inte med på förra året festival. Kom ihåg att jag låg i min soffa och hade en sån otrolig ångest att jag inte var där. Man hörde liksom musiken enda från fridvalla till Haga. Men i år ska jag minsann gå. TAGGAR!!
 
 
(-)nnars idag så har jag varit hemma och tagit det lugnt. Har varit ganska seg efter igår. Hade jätte trevligt igår. vi åt kyckling med pomme och bearnissås och till efterrätt åt vi chockladmouse med jordgubbar på. Sen kollade vi på JuniorVM och Sverige vann! Sen kom Jennys bror o hans tjej då körde vi med andra ord, haha kul spel! Sen till 12 slaget kom även Jennys sis. :) sen drog jag hem vid halv 1. LYCKAD KVÄLL!
 





Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?