Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 161211 - Tredje advent

 
 
- Godkväll bloggen!
 
Nu har man precis sett klart sista avsnittet av mmidnattsol med mamma o Jocke. Jag tycker det var ett tråkigt och konstigt slut. Men man kan ju inte tycka alla slut är bra.
 
Iikväll så kom syskonen hit med deras respektive för att fadvents fika. Det är ju tredje advent. Tiden går så fort och idag så kom det snö också mys.
 
 
 
Annars idag så har jag o Jocke varit på stan och kollat julklappar. Är två julklappar kva. Sen luchade vi. Trevligt 
 
Nu ska jag snart sova.
 
Dagens och lördags maten kommer här
 Frukost lördag: kvarg med bär
Frukost söndag: gröt med blåbär
 
Middag lördag: kebab pizza
Lunch söndag: kyckling kebab 
Middag söndag:  köttgryta 
Kvällsmål: Fika 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?