Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

- 161209 - Idol final

 
 
- GGodkväll! 
Och så har Sverige röstat fram Liam till vinnaren av idol 2016. Hade önskat att Rebecka vann istället men jag tror vi kommer höra mycket av henne iallafall.
 
Pappa kom och hämtade mig hämtade mig  direkt efter praktiken. Idag på dagen så var det skit lungt på dagen men sen vid 18:00 så kom matgästerna och jag fastnsde vid disken 😣 så man fick något att göra. 
 
Nu ska jag lägga mig och sova :) äntligen helg!
 
Dagens mat:
Frukost: gröt med blåbär
 
Lunch: Dillkött
 
Mellanmål: frukt
Middag: två varma mackor, lite ostbågar o två julkakor
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?