Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

151227 - SNÖN KOM!

Tid: 23:24
Temperatur ute: 1+ Snöö
 
 
 
Godkväll bloggen!
Nu sitter jag här min tysta lägenhet för mig själv. Ska snart borsta tänderna för att sedan krypa ner i sängen. Idag så har jag jobbat och slitit fast inte så länge, drygt 4 timmar bara. Har varit mycket i helgen då mellandags rean  började i går.
 
Själv så skippar man mellan dags rean då jag inte pallar trängas o så med allt folk ;) och imorse kom ju "årets första snö" lite trevligt är det. Vi fick ingen vit jul men vi får förhoppningsvis en vit nyår aillafall visst? :)
 
- Nu ska jag lägga mig. Kiss and hug!
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?