Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

151224 - JULAFTON!

Tid:22:21
Temperatur ute: 8+
 
 
- GOD JUL!
Nu sitter jag hemma framför tv:n och kollar på Tomten var till alla barnen. En klassiker. Annars så har jag inte vart hemma så länge. Har varit hemma hos föräldrar för lite julfirande med familjen & morfar o Lady. Vi åt mat, tomten kom på besök & spelade julklappsspelet jag vann en tofffifie. Bättre än inget.
 
Men av mamma o pappa o dom andra fick jag chocklad, smycken, tavlor, örngott m.m. MYCKET FINT! annars igår när jag inte uppdaterade bloggen så jobbade jag till 18 sen drog jag hem till mamma o co för lite uppesittarmys framför Bingolotto som vanligt. Jag & min syster vann en nyårslott ^^
 
^Nu ska jag tvätta bort sminket o gå o lägga mig. God natt!
Bjuder på lite bilder från dagen o igår. PUSS!
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?