Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

151220 - FJÄRDE ADVENT!

 
Tid: 14:12
Temperatur ute: +11
 
 
- Hej bloggen!
Nu sitter jag o lagt in lite bilder från 2015 på min externa hård disk. Skönt att ha bilder på ett annat ställe ifall det skulle hända något med datorn. Jag ska snart ta mig en dusch. Sen vid 16:00 kommer mammi o pappi och hämtar upp mig då vi ska hem till Johan o Malin i Skärblacka för lite adventsmys.
 
(-)nnars ihelgen så var jag & mina kusiner hos min syster i fredags för lite kusinmys. Vi körde julklappsspelet och drack lite. Jag vann en hand lotion =) SEN HAR JAG ÄVEN haft besök av M. Myspys. Igår var jag o hängde med mamma och julhandlade lite. Så nu är vi laddade för julafton ;) hihi 
 
nej nu ska jag hoppa in i duschen.. hörs!
 
 
Granen hos mamma o pappa. <3




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?