Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

151210 - PERSONALFEST IGÅR!

 
(mmm MUMS)
 
 
- Hejsan!
Tänkte kika in här en snabbis innan jag släcker ner och går o lägger mig. Ikväll så har jag haft mamma på besök. Vi bakade & kollade på JUL MED ERSNT. Mycket trevligt. Så nu luktar det så gott här hemma. (-)nnars idag så har jag varit med en killkompis på förmiddagen. Trevlig kille!  :)
 
(-)nnars  var jag på HUGONATTKLUBB med jobbet igår. Vi åt först taco buffé en spelade vi bowling sedan drog några hem till en jobbarkompis lägenhet vidd polishuset o hade det väldigt kul. Tur att man inte drack så mycket annars så hade jag nog varit bakis idag ;)  tog ett antal bilder under kvällen som jag tänkte lägga upp...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?