Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

151207 - BÄTTRE BLOGGERSKA FÖRR!

 
 
 
HEEEEJ BLOGGEN!
Va jag har saknat dig, satt nyss och läste massa gamla inlägg. Jag var mycket bra på att blogga förr i tiden. Flera inlägg om dagen. Varför har jag blivit så dålig på det nu i äldre dagar? kanske för att dagarna ser exakt lika dana ut? har ingen aning faktiskt. Men ska FÖRSÖKA skriva i alla fall nått inlägg om dagen.
 
Idag har jag i alla fall jobbat hela dagen lång. Mycket o göra nu i julruschen, DET ÄR SNART JUL hörrni. DET VAR ANDRA ADVENT IGÅR och det enda som saknas nu kan jag tycka är snön. Tycker det ska vara massa snö i december månad för är ju ingen riktig jul utan snö.. :)
 
 
Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från min instagram som jag har tagit den senaste tiden.
ENYOY!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?