Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

140309

Igår började dagen med att jag o mamma tog en promenad runt skroten sen svängde vi förbi Albano för att köpa en bukett blommor till min kusin Frida som fyller 20 år idag men som hade kalas för släkten igår. Sen när vi kom hem så kom Josse till hos en stund, jag har inte träffat henne på 2 år då hon bor i Stockholm. Kul att se henne. Sen drog vi till kusinen då dom bjöd på sallader, snacks, alkohol & ost o kex. Vi såg melodifestivalen också. Glad att mina favoriter "slogs" om vinsten, Ace & Sanna. Underbara låtar båda två. Är glad att Sanna vann efter 7år!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?