Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

140208 - Mellomys ikväll!

 
Godmorgon!
idag gick jag upp med tuppen, jag gick upp 08:00 trots att jag vakande flera gånger om. Jag trotsade min trötthet och tog en 50 minuter promenad. Duktig tjej, sova kan man göra ikväll ;) sen när jag kom hem så lyxade jag till det lite. Åt kvarg med jordgubbar, blåbär & hallon. BARA NYTTIGT! ikväll blir det dessväre lite mer onyttigt. Ska hem till föräldrana och äta mammas goda tacopaj framför mello ikväll :) efter snart 2 veckor så är jag värd att unna mig lite "skit" :) sen visade ju vågen idag, 78,3 :) går neråt iallafall!
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?