Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

141220 Lill jul i Västerås

 

 
Godkväll min blogg.
 
Nu har jag precis tvättat av mig dagens makeup för att snart lägga mig tänkte jag. KL 21? haha börjar som pensionärerna. Men jag är trött och har varit det hela dagen lång. Idag har jag, systers kille, syster, bror, pappa & Malin åkt upp till mormor och morfar i Västerås för att fira lite lill jul.
 
Mamma var där redan sedan några dagar tillbaka så hon hade lagat jul mat. MUMS. Sedan kollade vi på en liten del av Bali resan som några av min familj var på tsm med min farbror. KUL! det är nu i den här årstiden man önskar man hade en solresa att se fram emot för detta mörker gör mig så himla trött!
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?