Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

131104 -

 
 
Godkväll bloggen!
Denna måndag börjar lida mot sitt slut. Har nyligen gjort mig ordning för sängen. Ikväll så har jag vart hemma hos föräldrarna en sväng. Jag hade vägarna förbi när jag tog en promenad. Det var skönt att få komma hem till dom. Fast det vart bara en och en halv timme för sen hängde jag med mamma, pappa & Leia till Skärblacka för att foga borsans och Malins golv i hallen.
 
Det börjar bli hem trevligt sakta men säkert. Annars idag så har jag varit på lunch med en kille från Linköping. Han jobbade i Norrköping idag så då tog vi en lunch tillsammans på Gu Va Gott. Så himla lyxigt att börja veckan med en stor fet kebabpizza ;) dock så vart jag så mätt så lämnade kvar hälften, haha! sen vart det även en trip in till Lindex för att köpa vantar till mig, vart två par. Sen så köpte jag även en present till min syster som blir 22 på lördag!! :)
 
 
Här var Leia inte så stor <333




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?