Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130330 - Happy Easter!

 
 
Good morning!
Sitter här och lyssnar på Zaras nya låt. Sjukt så underbart bra hon är. Det kommer bli en stor stjärna av henne i framtiden.  Vill också vara lika bra på att sjunga som hon. Snart ska jag fixa iordning mig för att runt 11.00 så kommer min bror o hans tjej förbi mig för att sedan hämta upp min pappa och min systeryster för att sedan rulla enda till Västerås för lite påskfirande.
 
 
 

Jessica

hon är så sjukt duktig! och glad påsk :D

2013-03-30 | 20:24:09 | http://lifeofjk.blogg.se
anna

glad påsk!!!




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?