Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130326 - Solsken

 
 
Godkväll!
Nu sitter jag i bara min morgonock. Tog en varm dusch för inte så länge sedan. Kände att man behövde fräscha upp sig lite efter jobbet. Man känner sig inte så fräsch när man jobbar på mc dondlads. Fast idag så har jag bara jobbat i tre timmar för att jag har vanligtvist brukar ha engelska på förmiddagarna på tisdgarna. Men idag gjorde jag ett undantag.
 
Drog ju till stockholm igår till Jonte så kände att jag jag hellre ville ha lite extra tid med honom. Vi kommer ju inte ses på ett tag nu. Men vi har haft det trevligt. Igår mötte han upp mig på t-centralen sen drog vi hem till honom. Lämnade min väska. Sen kom hans vän Johan och hämtade upp oss. För vi skulle luncha med honom. Det vart mexekanskmat på ett ny resturang som precis har öppnat upp. Very nice. Sen drog vi ut till en sjö, där dom brukar hänga på sommrarna. För igår var det ju så fint väder solsken och plus grader. Wonderfult!
 
Sen lite senare på kvällen drog jag och jonti till ica för att köpa ingridienser till våran varma smörgåstårta som vi skulle göra. Han hade aldrig smakat det förut så det var en upplevelse för honom och han älskade det som tur va! =) sen kollade vi på film resten av kvällen. Good start of this week!
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?