Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130227 - Jobb and jobb

 
Tid: 10:22
Temperatur ute:  1+ sunshine
 
 
Hej!
'ännu en dag av skolsken. Underbart att vakna till solsken. Hoppas det kan forsätta att vara soligt. Man blir så himla glad av det. Nu är det bara dom där höga temperaturerna som fattas. Nu ska jag snart packa ner min matlåda i min väska för att sedan gå till jobbet. Jobbar som vanligt till sju. Sen blir det en fika med min barndoms vän Sanna, long time we have seen!
 
One picture from 2005
 

Caroline Nilsson

Sv: Nja, det svåraste med körkortet tyckte jag var tiden. Alla timmar man la ner på att plugga och alla gånger man fick ta ledigt från jobbet för att köra. Eftersom vi bor i en ort så fick vi köra en bit för att ha körlektion i stan, så varje körlektion tog minst tre timmar. Men sen var ju den tjocka boken ganska jobbig att ta sig genom också, man tror att allt är så logiskt, men när det väl gäller är det mycket att tänka på.
Har du körkort?

2013-03-28 | 15:50:25 | http://iamcarro.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?