Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130624 - TRÖTT!

(lilla snigel akta dig, akta dig annars trampar jag ihäl dig)
 
Godkväll!
Tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag ska hoppa i sängs. Ska bara borsta tänderna sen är det skönhets sömnen som gäller. Är helt slut efter denna dag och inte blev man piggare av att gå en timmes pw i regnet dessutom. Är man bestämd så är man. Lite regn har ingen dött av av.
 
(-)nnars idag så har jag bara jobbat och idag har det rullat på REJÄLT. Trots att busstrafiken inklusive spårvagn trafiken strejkar. Hoppas dom börjar köra igen på torsdag då bråvalla festivalen börjar! :D ska bli awsome, fast ja ej ska gå. Jag håller mina tummar om att dom ska angaera en ny festival next year. Då ska jag minsann ta ledigt från jobb för att vara med på festivalen!
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?