Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130622 - Midsommar dagen

 
 
Hejhopp!
Sitter i min varma lägenhet och tittar på bröllopsfotografen på tv4. Har bara sätt början på den tidigare så jag tänkte när jag inte hade något annat för mig så kan jag väl lika gärna se klart på hela. Annars ikväll så har jag bara tagit det lungt. Tog en timmes promenad som varade i en timme drygt. Behövde röra på mig efter allt gott som bjöds/åts igår.
 
Igår var vi ju som sagt på landet. Vi åt, min bror hade gjort en fem kamp,Malin hade gjort frågorna till tipspromendaden, vi drack, åt jordgubbstårta som Malin också hadde gjort och på kvällen grillade vi och slutet av kvällen så hade min bror fixat "utomhusbio". Han ville visa en ett klipp från resan, när min far fyllde år, och vad vi skratta! Ett gott skratt förlänger livet! :) tog ett antal bilder som jag tänkte lägga upp imorgon.
 
Godnatt!
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?