Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130621 - Midsommar afton!

 
Glad midsommar!
Har nyss varit och gått en timmes promenad runt haga/eneby. Skönt att ha de gjort. Lär bli lite alkohol ikväll så skönt att man kan dricka det med gått samvete. Men imorgon blir det promenixar igen. Snart kommer mamma, pappa & Leia och hämtar upp mig för att sedan dra ut till landet.
 
Vädret är än så länge bra, inga regn moln so far. Skulle väl komma till kvällen enligt metrologerna.
Nu måste jag packa det sista innan jag drar. Tar med mig systemkameran. Lär nog bli bilder om man känner mig rätt ;) hehe
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?