Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130620 - Leia <3

 
Hej bloggen!
Sitter här här i min ensamhet i min lägehet och ska snart lägga mig i sängen. Men först tänkte jag slänga in några rader här. Har inte varit hemma så värst länge har varit hemma hos föräldrarna en stund. Drog hem till dom direkt efter jobbet. Jag har plockat blommor, tvättat mina arbetskläder och lekt & myst med Leia, världens goaste & lydigaste hund. jag lovar! Min ögonsten! <3  och ännu mer bus och kel blir det imorgon när hon ska hänga med oss till landet för att fira midsommar då syster och hennes gäng är i Västervk! :)
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?