Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130616 - Trotsade regnet!

Hej!
Idag har jag inget speciellt att skriva om jag har bara jobbat och idag har det vart så himla lungt på jobbet. Har väl med vädret att göra. Har varit grått och regnigt idag, all day long, slutade vid 19:00 då drog jag direkt hem tog det lungt och sedan tog en PW på 65 minuter fast det var regn i luften. Hade med mig ett paraply ifall det skulle bli spöregn. Men som tur var så klarade jag det. Spöregnet kom när jag kom hem.
Vilket tur man har och vad glad man blir av att veta att man gick ut fastän vädret var grått och tråkigt. Finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Nu ska jag tvätta bort sminket & borsta tänderna för att sedan hoppa i sängs!
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?