Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130614 - Sjung om studentens lyckliga dag!!!

 
 
Hej bloggen!
Nu har jag precis varit på ica och köpt en fin studentbukett åt min fina kusin som tar studenten idag!! :D hon springer ut halv tre idag på EBER. Ska bli kul! Minns själv när man tog studenten hur pirrig och glad man var! Trots att vädret inte vill vara med oss idag så hoppas jag att alla studenter får en bra & lycklig dag, så länge det inte regnar så är det lugnt.
 
På tal om helt annat idag ställde jag mig på vågen och då visade den 77,7. Nu har jag nästan gått bort alla kalorier jag samlade på mig nere på Kreta. Så nu har jag faktiskt gått ner nästan två kilo på bara en vecka. Hoppas det forsätter gå lika bra, ah jag är så motiverad! =)
 
Här kommer de tre underbara bilder från min student för fyra år sedan, sjung om studentens lyckliga dag!
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?