Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130612 - Pw gånger 2

 
 
 
Hej bloggen!
Idag började dagen med att jag tog spårvangen till Mirum gallera för att handla lite mat. Sen tog jag en timmes pw runt Eneby/haga. Kändes i kroppen, sen när jag kom hem satte jag mig på balkongen och solade lite. Vill ju inte tappa brännan jag fick på Kreta, last week. Sen lagade jag mat som jag tänkte ha med mig till jobbet imorgon. Det vart kasslerpannan, får se om det går att äta. Återstår att se imorgon ;)  Sen nu ikväll så har jag tagit ännu en promenad samma som i förmiddags. Så idag har jag gått 2 timmar sammanlagt :) inte så dåligt eller hur?
 
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?