Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130717 - Sommar, sommar sommaaar!

 
 
 
Tjo bloggen!
 
Kom hem för ca 15 minuter sedan. Har varit ute och gått i ca 1 timme. Tog gamla vanliga sträckan runt haga/eneby. Så himla skönt att få röra på sig i denna härliga sommarkväll. Underbart. Hoppas att detta väder håller i sig till helgen. Då bilen rulllar till Göteborg.
 
Annars idag så har man varit på jobbet hela dagen och det har gått bra. Dock så är det inte så många som äter nu när det är sol med 25 grader, sen är det ju många som inte har några pengar kvar. Men blir nog liter mer att göra nästa torsdag då det är löning dock jobbar jag inte då. Jobbar bara imorgon sedan har jag två veckor semester!!
 
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?