Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130613 - Slapp helg :)

 
 
Hellu!
Nu har man äntligen kommit hem till sin lya igen. Har nämligen vart hemma hos mamma och pappa sen igår eftermiddags. Vi träffade alla hos min bror för att kolla på sista halv leken av junior hockey. Sverige körde mot U.S.A och såklart vinner grabbarna från U.S.A. Sen efter matchen så tog jag och mor en promenad till Öb.
 
Vi köpte lite smått och gottt, sen drog vi hem till dom och åt lite tacos, en av mina favoriträtter. Sen lite senare på kvällen så drack vi vin/öl och kollade på "stjäronrna på slottet" trevligt. Direkt efter så visade SVT abbas musikal film "mamma mia". Man blir så himla glad av att se den filmen. Mycke bra musik, som denna exempel! =)
 
Annars idag så hängde man med föräldrana till elgiganten för att det skulle kolla på kök. Dom funderar nämligen på att göra om i köket. KUL! sen kollade jag på på en laptop som jag funderar på att köpa nån gång i framtiden.
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?