Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130124 - Melodifestivalen 2013

 
Eftersom ett nytt år har rullat in så är det ju snart dags för melodifestivalen 2013. Såg på ticknet att melodifetivalen första deltävling börjar redan nästan lördag. Ska bli kul att se vilka artister som ska spela då, programledarna vet vi ju redan vilka det ska bli. Danny & Gina. Jag önskar det blir en lika bra låt som Loreens Ephoria som representerar sverige i Malmo i maj!
 
ur en deltävling i Linköping vintern -11

Caroline Nilsson

Sv: Njae, har visserligen gjort min design själv, men har så dålig tid att fixa med designer.
Men du har ju en jättefin deign!! :)

2013-01-24 | 13:24:37 | http://iamcarro.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?