Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120130 - Mia på Grötö!

 
Godkväll!
Sitter hemma i min längehet och tittar lite på "mia på grötö" just nu är det paus så tänkte passa på att skriva ett inlägg. Denna kvinna är ju så himla härlig! Hon bjuder på sig själv och det gillas! Tycker det är kul att hon bjuder hem olika personer vid varje avsnitt. Undra vilka som ska besöka henne nästa vecka, väntar med spänning.
 
Annars idag så har jag jobbat hela dagen lång. Idag har dagen rullat hela dagen och det märks att folk har fått lön nu. Annars så har jag fått en blåsa under foten så har inte promenerat nått, bara i måndags.
VART FÖRSVANN MIN MOTEVERING? :/ imorgon ska jag iallfall tvinga mig själv till att gå till komvux!

Caroline Nilsson

Åh, riktigt härligt program! :D

2013-01-31 | 20:11:27 | http://iamcarro.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?