Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

120127 - Sunday

 
 
Sorry för den tråkiga uppdateringen. Men har jobbat denna helg till 19.00 varje dag. Sen efter båda jobbpasset så har jag dragit hem till min pappa så har inte hunnit uppdatera er. Men nu sitter jag hemma hos mig i mitt sovrum och ska strax hoppa isängs. Men jag fastande framför IKEAS, hemsida.
 
Jag brukar oftast inte lägga upp såna här inlägg om inredning och sånt. Men jag behöver faktiskt en ny säng för min är gammal och sliten så nån gång måste man ju investera lite. Denna sängstomme kostade 1995 kronor. Inte så farlig dyrt eller? :) påminner om en sån som min mamma har!  vad tycker ni?
 
Nej nu ska jag sova, imorgon är jag ledig och då kommer jag säkert kunna uppdatera min "dagbok". Godnatt!
 
 
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?