Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130221 - -5 kg

 
 
Heej bloggen!
Nu har jag precis kommit ut ur en varm skön dusch. Behövdes efftersom man har jobbat och slitit hela dagen lång. Eftersom det var barnbidrag igår och så är det fortfarande sportlov så rullade dagen hela dagen idag och det är positivt för då går dagen fort, och sedan ökar försäljningen också.
 
Sen vart jag positift överaskad i morse när jag ställde mig på vågen och då visade den 76,4, wihuu. Hur glad blir man inte? då har jag alltså gått ner 5 kilo sen i somras och 4 kilo sen nyår. Det börjar saka men säkert. Ska fortsätta att promenera och äta rätt. För jag ska gå ner minst till 70 innan sommaren. Känner att det är dags att "jalla" lite så man kan komma till sitt mål, visst är jag duktig? :)
 
 
Den här är en bild som jag tog i januari, visst ingen vacker syn kanske. Hatar att se mig själv i spegeln när  magen sticker ut. Men all fett ska bort, för jag vill se ut som jag gjorde på bilden nedan! Denna bild togs när jag var 15 år gammal. Jag kan vara smal, det ser man på min kroppsform! =) ni får gärna peppa mig!
 

MISS REBECCA - Ditt modemagasin på nätet

igår och likadant idag som resten av helgen så jobbar jag :P självdå?

2013-02-22 | 08:07:11 | http://missrebecca.se
Julia

Bra kämpat!
sv: ja du får ta och göra det :)

2013-02-22 | 15:51:52 | http://jullasliv.blogg.se/



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?