Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130216 - En riktig jävla schlager!

oh vi ska gosa natten låååååååååååång!
 
Hej!
Nu är man tillbaka till min tomma längehet. Mina föräldrar har varit borta i Gran Canaria i en vecka men de kom hem igår kväll. Så under den tiden jag dom har varit borta så har jag bott hemma med min syster. Vill ju inte att hon ska vara själv i den stora villan. Men nu är allt som vanligt igen så nu kommer det bli mer uppdateringar och mer promenader (har varit lite dålig med det)
 
Ikväll så har jag som tidigare inlägg att jag, min bror & hans sambo vart bortbjudna på mat hemma hos föräldrarna plus syster då. Det vart en kyckling gryta som ris till. Gott, men väldigt starkt för halsen. Sen kollade vi på melodifestivalen, deltävling n3.
 
Alltså det känns inte som sverige tar tävlingen på allvar längre, lixom tommy körber med sina vänner "en jävla schlager" gick direkt till final. Röstar dom för att dom är kända, eller tycker dom verkligen den är bra? sjukt pinsamt ifall den skulle komma till Malmö i Maj och skäma ut Sverige!
 
 

Therese

Haha vilket sammanträffande, där ska jag börja jobba någon gång efter den 19 denna månad faktiskt. Ska träffa en arbetsgivare från donken det datumet och skaka hand osv =P
Men det är ju alltid ett jobb får man tänka. Är ju himla svårt att få jobb idag liksom vilket är lite tråkigt :/
Kram

2013-02-16 | 23:21:53 | http://misscanon.blogg.se



Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?