Malin - Om mitt liv - Min blogg, mina ord, mitt minne!

130204 - A new weekend!

 
 
Hej bloggen!
sitter i vardagsrummet hos mamma och pappa och tittar lite på "när mörkret faller". Vet inte vad man ska säga om den filmen egentligen. Bara massa misshandel & slagsmål i filmen. Egentligen hur kul är det med misshandel och slagsmål i filmer? inte undra  på att världen ser ut som den gör.
 
(-)nnars idag så jag bara jobbat och slitit. Idag har det faktiskt varit lungt men det är inte så konstigt det har ju  nyligen varit helg och många har väl  lagat mat som dom har haft till matlåda. Själv så hade jag lite tacos till matlåda. Lyxig mat inte sant?
 
Nej nu ska jag släcka ner och sedan lägga mig och sova ett tag!
Godnatt!
 
 




Du heter?

Om du inte har en blogg så kan jag behöva din
mejladress att besvara din kommentar på.
Mejladressen kommer ingen annan än jag att kunna se.

Har du någon blogg?

Vad hade du på hjärtat?